Alla inlägg under november 2007

Av Hanna - 20 november 2007 13:03

Usch då... Var tvungen att bli hemma från jobbet idag. Har en GRYM flunssa och 37,8 feber. Igår kväll hade jag 38.3, men har preppat mig med litet meducin..


På söndagen var Jessica, Marika och jag åkande till Hyvinge för att kolla på en ponny åt Jessica. Vägen dit var mycket hal och vädret var som att köra i en mjölkburk = dimmigt!


Jessica provade två ponnysar. Lumikki - Snövit (Snow White)som var smutsig som en GRIS och inte alls likt snövit, var den hon fastnade för. Få se nu om hon kommer hem till oss.

Här ett smakprov på dem...


Av Hanna - 17 november 2007 21:12

Nu har det IGEN gått jätte lång tid sen sist jag hunnit skriva några ord.

En hel del har det ju hänt...

Vi hade lilla "Jiida" här för en vecka på besök:


Hon var en alldeles ljuvlig liten charmig tös.

Efter henne kom "Colin" som nu har varit här snart 2 veckor..

Idag var han med ute på gården med Jessica och mig, och fick chansen att träffa på Ero då vi var ut på en skogspromenad tillsammans med Jessica och Ero.


Vi hade för en liten stund snö, och Jessanna passade på att bygga en JÄTTEFIN snögubbe!!!


Dessutom har min gulle lilla Martin igår fyllt 2 år! Även jag har fyllt år... Det blev 25, som vanligt.. ;o)


Ni skall alla mina vänner ha det så bra och ta´t lugnt!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards