Direktlänk till inlägg 20 augusti 2007

Måndag morgon igen...

Av Hanna - 20 augusti 2007 06:37

Jag tycker att det endast är måndag morgon...  Hinner inte med tiden alls.

Klockan är 7.38, flickorna gick just till skolbussen och Tony sover fortfarande.

Det kommer att bli fint väder idag. Solen skiner ute, men det är kallt så in i norden efter natten. Hoppas dagen hämtar litet värme med sig.  Borde kanske så småningom fundera på att ta hästarna hem från sommarbetet?

Det var riktigt roligt att se på Tindra och Lucaz idag - de är som nya hundar. Trimmade dem igår. ;o)

Idag är det Martin som skall få sig en "omgång" före jag skall på jobb.

Ha en bra dag allihop!


-Hanna-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 28 november 2008 06:41

Och vad betyder detta nu då.. Igår va det ens litet vitt på marken kvar, men nu har tydligen allt det vita blåst bort då man knappast kan gå där ute utan att man åker iväg...  Jag tycker att förr (då när jag var barn) var alltid marken vit tidigt på ...

Av Hanna - 27 november 2008 14:39

Nu sitte rjag här då igen med svansen mellan benen och skäms över att jag inte har fått nåt skrivet hit på jaaa-a länge..   MEN nu då jag äntligen gör det så har jag den stora glädjen att berätta att två av mina kompisar har precis inom några dagar b...

Av Hanna - 23 juni 2008 14:40

    Jag kan bara inte förstå vart denna värld rusar iväg. Jag tycker att jag inte hänger med över huvudtaget. Vaknar och somnar är det enda jag hinner med att göra.   Tänk att jag skrev här senast i november! OFATTBART!!     Nå, hur som helst så ble...

Av Hanna - 20 november 2007 13:03

Usch då... Var tvungen att bli hemma från jobbet idag. Har en GRYM flunssa och 37,8 feber. Igår kväll hade jag 38.3, men har preppat mig med litet meducin..   På söndagen var Jessica, Marika och jag åkande till Hyvinge för att kolla på en ponny åt Je...

Av Hanna - 17 november 2007 21:12

Nu har det IGEN gått jätte lång tid sen sist jag hunnit skriva några ord. En hel del har det ju hänt... Vi hade lilla "Jiida" här för en vecka på besök:   Hon var en alldeles ljuvlig liten charmig tös. Efter henne kom "Colin" som nu har varit här sn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards