Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Hanna - 22 augusti 2007 18:33

YES!

Det är säkert första gången som jag lyckas skriva på någon annan dag än måndag..  ;o)

Igår flyttade vi Ero coh Famio från ett bete till ett annat. Det var meningen att Jessica och Marika skulle rida dem, men så märkte vi att Famio hade tappat en sko, så vi körde dem med transport istället. Pojkarna var glada över att få komma till "bekant" plats, med nytt färskt gräs.


Har varit ledig från jobbet idag. Har besökt min nya arbetsplats. Skall börja arbeta där 3.9 skoj!

Flickorna och jag har just precis kommit hem från butiken. Vi har varit och handlat in dittan och dattan som Jessica skall ha med sig då de åker iväg med Eugenia imorn. Länk till Eugenia båtens hemsida finner du (HÄR).

Det är en klassresa de gör. Sover en natt i Högsåra och kommer hem på fredag.

Just nu sitter Jessica i köket med färg i håret. Så söt så... ;o)

Jessanna skall imorn efter skolan fara till mommo och efter det till pappa sin. Jag arbetar kvällsskift, så vill inte lämna henne ensam hemma. Hon är ju så rädd för åska.


Ha det så bra allihop!

-Hanna-

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards